Om allt bara kunde stå stilla för en stund.

All stress och oro som man bärt på i flera veckor börja släppa nu och med det kommer en förkylning som heter duga. Men det är väll bara normalt kan jag gissa.

Lektionerna på skolan avslutas eftersom och det känns verkligen att det snart är slut. Tror inte de är förens nu jag inser vad tråkigt det kommer att bli, vad tusan ska jag ta mig till sedan, då jag inte få fara på skolan och klaga varje dag?

Just nu sitter jag och skriver klart min sista uppsats och inväntar fredag, för då ska vi hämta hunden "Lukas/lulle".
Sedan kommer en ganska lugn vecka, för på fredag kommer inte bara hunden, utan betygen sätts. OMG!^^,

Sedan blir det studentveckan och bal, studentmys och troligtvis massa roligt med klassen. Sedan 11 juni klockan tolv travar klass efter klass ut ur skolan. Gud så jag längtar och fan om inte det är sol den dagen!!



SJUNGER OM STUDENTENS LYCKAAA DAAAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0