en månad kvar till julafton

Idag om precis en månad kommer jag sitta ihop tryckt i soffan hos mormor och troligtviss öppna paket. För om precis en månad är det julafton och jag kan inte göra annat än att längta. För är det något jag tycker om är det när hela släkten är samlad på ett och samma ställe, de är trångt, livat, högljut och aldeless aldeless underbart.

SNAAART SÅ KOMMER TOMTEN TILL OSS! :D

även fast jag idag har spenderat nästan hela dagen på universitetet så har den bara sprungit iväg och imorgon väntar ännu en hel dag. Efter skolan var jag iväg och köpte tre böcker som man ska ha i denna kurs. Förstår inte att litteraturen kan vara så dyr. Kvällen har spenderats hos Matilda, vi har druckigt glögg och äte pepparkakor, o bara vare. Som det alltid ska vara.

Vad händer annars då? Ja, idag blev jag godkänd på min rapport och har därmed avsluta en kurs. Jag letar lägenhet och det går inte bra, så vet ni av en två i umeå så får ni gärna höra av er. Jag har inte fått upp julstjärnan ännu.


Nej, nu blir det att borsta tänderna.
God natt mina vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0