En dag i Modo-land.

Idag har vi spenderat dagen i Övik. Jag gillar den staden, allt är så fint där och nu på senare tid har det börja ha massa affärer och jag gjorde bort tillräckligt mycket pengar för att kalla mig själv fattig. Det är tur jag får en lön till från dagis, annars hade de kommande månaderna inte blivit roliga.

Jag shoppade i alla fall massa fina saker och fann troligtviss världens finaste skor. Jag ska leva i de denna höst, bruna fina och lämplig klack. ojoj, inte illa. Fann även ett annat par som jag stor gillade men de fanns inte i min storlek. Ni får se skorna imorgon då jag orka visa upp det :)

annars, inget jobb har dykt upp och jag har inte gått och blivit någe klokare. Jag börja bli nervös inför bröllops fotograferingen i September och letar inspiration från alla håll och kanter. Vilket gör mig ännu mera nervös då jag inser vilka duktiga fotografer det finns i Sverige, helt sjukt vilka skapelser vissa kan göra med en kamera. jag får gåshud.



Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 16:18:06
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0