Back In Umeå

Nu är jag tillbaka i Umeå, efter något som kändes som världens längsta bussresa. Det har börja bli längre och längre för varje gång jag åker. Men det är bara att stå ut, det är skönt när man väl är framme. Dock tycker jag bättre om att åka hem än att åka till Umeå!


I veckan är det en spännande vecka. Den innehåller nämligen en flytt. Jag o Andre ska flytta ihop, tror jag nämnt det tidigare. Men det ska verkligen bli skönt att bo större och slippa vara själv. Jag är hemskt mörkrädd och tycker de är lite halv otäckt att sova själv, men man vänjer sig ju med tiden. Men efter förra veckans alla rån och överfall så ska de bli skönt att flytta ifrån stan!


Nu ska jag sova, för imorgon ska jag på skolan och göra klart det sista inför redovisningen vi har på tisdag!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0