Lång natt, kort dag.

Denna helgen har spenderats i Sollefteå och tro det eller ej. Men jag jobbade faktiskt. Appelbergs var stället, helt okej, sjukt mycket folk och huvudvärk som tusan innan kvällens slut. men jag hade roligt. På dagen hann jag även med att fotografera Fridas duktiga modellflickor som gick på modevisningen som även den var på appelbergs. - Jag agerade i alla fall vimmelfotograf och öl/cider säljare. haha


Men ack så trött jag var igår och det resulterade i mycket sömn på dagen och lite mat. Vilket gjorde att min mage inatt skrek och jag mådde fruktansvärt illa mellan 3-5 och fick spendera några timmar framför greys anatomy, inte fy skam. Men när jag väl slog upp ögonen sex imorse önskade jag att jag hade äta lite bättre igår. Men men, man lär ju sig att sina misstag.


Dagen har spenderats i Stöcke och imorgon är min NÄST sista dag på praktiken. Sedan bär de av hem, till Lukas. Lilla luken! :)

Annars har jag idag varit på IKSU efter två and a half veckas uppehåll, det kändes kan jag tala om, för fy fan vad jag svettades. Det sved rent utav i ögonen när svetten rann. blää..



Hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0