Något speciellt med fotografer



Jag har fått något beronde av fotografer. Inte nog med att jag skulle vilja vara Bingo Rimer minus tjejerna då. Men Paradise cimon som då också är fotograf, måste ju vara en av Sveriges mest bäst klädde man. fy jag älskar hans stil, nästan så mycket att jag måste börja tvinga andre att klä sig som han. Sedan kan jag inte göra annat än älska Michaela från Glamorama gänget, coolare tjej.

Vem tycker ni är svergies bäst klädde man?


Imorgon ska jag jobba på appelbergs, känns spännande. Jag ska stå i flaskbaren, men kommer agera lite vimmelfotograf. Något som känns riktigt roligt, tråkigt att jag inte viste de innan jag åkte till Sollefteå, så kunde jag haft med mig min blixt. Bilderna blir lite roligare då! men det ska nog gå bra ändå.


Ikväll blir det lungt med så ska det låta och lite lets dance!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Cimon är heeet! mums

2010-03-26 @ 18:00:57
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0