Påsken i Rossön.

Min dator hade precis en nära dödens upplevelse och därför måste jag låta den vila ifrån allt som har med kameror, photoshop och redigering att göra. SÅ då tänkte jag berätta om min grymma påsk, den började redan i torsdags då jag hängde med hem till min morbro som fyllde 30 år förra veckan, där fick vi god fika och allt.

I fredags morse var vi uppe med tuppen för att åka till Hocksjö och fiska. Vad händer inte där då? Jo, jag får en bamsefisk, inte illa. Men jag har något som alla kalla fisketur, men jag kallar det skicklighet.



I Hocksjö fick jag även umgås med mina fina släktingar en sväng, samt äta korv.





PÅ fredagkväll hade jag och Emmis planera att hänga. Vilket lede till det ena efter det andra och allt slutade på dans i Junsele där vi svängde om riktigt bra. Dock så var det dött på folk, men såhära i efterhand har jag hört att Corner är det nya innestället i Junsele. Jag tog endast en bild denna kväll och för att skona personen på bilden, så lägger jag inte upp den. Haha!

Lördagen gick åt till att vila inför Lars 30 års fest som skulle äga rum och vilket fest och hur roligt var det inte. Lekar, god mat och ett riktigt bra drag. Ojoj! Så roligt, tråkigt nog fick jag extrem kramp i benen på natten och var inte den piggaste människan i söndags. ursh..

 



 







 



Jag kan hålla på mycket länge, men bilderna som kommer efter denna med födelsedagsbarnet får stanna i en gömdvrå för oss medverkande. Jag hade i alla fall en toppen kväll! Tack Lars och GRATTIS igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0