One piece eller något där imellan?

Ojoj! vilken lång dag det här gick och blev, men man ska väl ha sånna dagar också. Tiden står stilla tro jag till och med. Men de är oftast sånna dagar som dessa som jag får mina utom ordenliga fixar och trixar ideér så idag har jag påbörjat projektet "göra ett mönster till en one piece" och jag har redan huvudvärk. Men de jag är mest irreterad över är att jag inte har mönsterpapper, för de är inte speciellt roligt och sitta med massa bakungspapper kan jag berätta.

Men om de bli som jag vill ha jag de klart redan ikväll och om Adam har tur så har han en ful onepiece till veckan. Haha! Jag blir nöjd om jag får ihop något, jag bruka oftas ge upp ganska fort och mina projekt växer på hög. Om de inte handlar om Robin mössor eller något annat i den stilen, då rinner de på utav den och allt är gjort på en sekund.

Annars händer de inte så mycket, sitter och väntar på att de ska bli kväll så jag har någon att umgås med mer än Lukas, han är inte så talförd...


Vad har ni för er idag? Några nya dumma ideér som ger er huvudvärk?


Jag återkommer med resultat ikväll, om de nu blir något reslutat alls? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack!

Haha kan lova dig att den där tjejen gick mig på nerverna. Hon och hennes kompisar förstörde hela konserten med o vara dyngfull o bete sig som småfjortisar :p

Så kan lova dig att de inte var henne jag tog på ;)



Längtar tills på lördag när du kommer in stumpan! Vi ska ha så skoj :) <3

2011-08-25 @ 17:33:19
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0