Jobba jobba jooooobbbbaa!

Jag jobbar och sliter, fiser och skiter. Japp, precis vad jag gör. Jobbar, men nu är de bara någon vecka kvar innan de går emot nya äventyr. Kommer bli roligt och se vad hösten har att bjuda på, även om de inte känns okej att hösten är påväg så äre bara att gilla läget och inse att sommaren är förkort och att de faktiskt inte regnat bort.

I helgen är de storsjöyran men även nipyran, har inte riktigt bestämt mig hur de bli än. men de lutar emot att de blir nipyran på fredag och yran på lördagen. Men de kan hinna ändras mycket innan helgen...

senaste veckan har mostra och Agnes varit hemma och jag har haft en sjukt bra helg i Sollefteå!

Vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv; Ja det är underbart :D Biblioteksgatan 37 är den! Sååååå glad :)

2011-07-27 @ 09:20:12
URL: http://hapiface.blogg.se/
Postat av: Nathalie Starcevic

Hej, såg att du ska jobba för kungsfoto i höst, vilket jag med ska göra! Tyckte det var lite roligt att hitta din blogg. Ska du på utbildningen i Hänösand?

Ha det bra!



www.starcevic.devote.se

2011-07-30 @ 18:27:44
URL: http://starcevic.devote.se
Postat av: Nathalie

Vad tråkigt, håller tummarna att du blir bättre! Jag ska jobba runt om jönköping, hur långt det kommer sträcka sig var fortfarande oklart. Om du ska jobba, vart blir det för dig då?



2011-07-31 @ 16:38:14
URL: http://starcevic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0