Make you feel my love.

Nog tusan har Berit anlänt hit till Rossön också, de blåser som aldrig förr. Men tror faktiskt de börja lugna ner sig lite nu, så man kanske kan gå ut och få lite luft idag också. Men bara kanske, måste se till så jag inte blåser iväg någonstans först ;)

Har sån sjuk träningsvärk i rumpan samt ryggen idag, jag och bror var och körde ett pass igår. Min bror har en vädligt speciell träningsteknik som vilken elitidrottare som helst skulle bli imponderad över. Även jag bli chockad över hans otroliga teknik.. Allt handlar om att gå igenom kroppen så fort som de bara är möjligt.

Idag ska jag försöka läsa lite och baka något till min födelsedag SOM ÄR NÄSTA HELG! Nu är jag ikap alla mina vänner igen ;)


Nej ni, nu ska jag tvinga någon jäkel att bygga ett soffbord till mig.. Har hört att en viss Bryntesson kan spika!


MEN NI! Mindre än en månad till jul.. ingen snö och plusgrader.


Min trollunge, saknar henne. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0