Påsk.

Äntligen en ledig helg och de är påsk vilket innebär att hela släkten åker hem till Rossön, även jag. Åker imorgon bitti och blir hemma tills på söndag. Sköönt då jag inte har varit hemma på tusen år... Hoppas på lite sol i helgen så man kan få någon annan färg än vit i ansiktet.

Annars har de första praktik dagarna gått bra och jag älskar alla gammlingar. Idag talades det om morgondagens resa till blåkulla och hur de skulle ta sig dit, de kom i alla fall fram till att de enda som funka är pansarvagn om detta väder fortsätter. :) jag var dock för söt för att få följa med!

Ja.. annars är mina vänner nu spridda över hela världen. En sitter på flyget till new york, en annan i en bil till Halmstad, en som är snart påväg till Borga och en som är kvar i Östersund med mig :) Mina fina vänner, vad skulle jag göra utan er?


Nej ni! nu ska jag käka godis... Undra om man får nå påskägg i påsk? Isåfall hoppas jag att de finns en miljonkronor i mitt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0