Fint men kallt.

De är ruskigt kallt i Östersund idag. Jag fick ta på mig täckbyxorna när jag gick på skolan.. och de är inte ofta jag gör de. Jag tro till och med att de är första gången någonsin jag har gjort de denna vinter. Ingen gillar väl kylan igentligen, men de blir så himla fint ute när de är kallt så helst skulle jag vilja spendera hela dagen ute..Men icke. 


 
Har faktiskt hunnit en hel del idag. Har burit två last med grejer till nya lägenheten, plockat upp ur alla kartonger där och även hunnit och plockat här i lägenheten. Nu har jag precis duschat och tittat på one tree hill..

Ikväll vankas de firande för Sandra som fyller 22 år imorgon. Tänka sig vad gammal och grå alla mina vänner börja bli, själv är man ny fyllda 21.. Har ett helt år på mig innan jag är lika gammal.

Ser fram emot en grym kväll och imorgon vankas de flytt. Sista kvällen och natten på regementsgatan, de känns jävligt bra :)

 

Imorgon infinner jag mig här.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du måste ju bjuda på bilder på nya lägenheten när du fått i ordning!! :)

2012-02-03 @ 18:18:56
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0