It's the way I'm feeling I just can't deny.

Jag bor numera på frölandsgränd. Igår gjorde vi ett sista ryck och flyttade allt, med lite hjälp från Robin så gick de hela väldigt fort och smidigt. Jag trivs redan som fisken i vattnet i lägenheten och jag ber till alla gudar som finns att jag får stanna kvar.

 


Jag har annars känt mig ganska sliten i helgen, gnagande huvudvärk, halsont och sjukt trött. så jag skulle kunna säga att jag har fått en släng av någon förkylning, men jag käkar c-vitaminer och dricker te så de ska försvinna fortast möjligt.

Valde att åka hem till Rossön med mor och far igår när vi var klara. Så jag befinner mig just nu hemma med Lukas :) tempen ute har gått under -30 och man kan nog våga sig ut en liten sväng idag. Men först ska jag ta och läsa mig igenom ett kapitell i anatomiboken.

Tittade ni föresten på melodifestivalen igår? Loreen var grym i min mening och kan bli svårslagen hos mig.


Veckan är ganska tom, men jag ska försöka fylla mina dagar med så mycket plugg som möjligt. Sedan ska fröken Nolsjö även kanske färga tillbaka sitt hår till normal färg. Gruvar mig lite då jag trivs i rött, men de förstör mitt hår ganska mycket. så vi får se!


Kommentarer
Postat av: emmis

men mandis allt klär en skönhet ju ^^

2012-02-05 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0