When you belive.

Det är en less tjej som ni sitter här. Allt går som vanligt åt fel håll och allt jag verka göra ger fel effekt eller så ger de inget alls. Önskar att min jävla otur kan försvinna.. Att de någon gång ska funka för mig också.. De är som ett hemskt spöke som förföljer mig och de enda han gör är att jävlas. Han gör allt. Han sårar mig och hugger mig i ryggen med nya saker varje gång de börja kännas lite bra. När jag äntligen tänker att.. nej nu kan jag nog släppa på spärren och tro på de här. Då kommer han. PANG! rakt i ryggen.

Men nu har jag börja lära mig. Jag ska aldrig mera släppa på tyglarna, jag ska aldrig mera hoppas, jag ska aldrig mera tro, jag ska aldrig mera lita på någon som jag tro jag kan lita på.

Jag ska nu kämpa mera, lita på mig själv och jag ska döda de hära jäkla spöket som förföljer mig.

 

Något positivt är att jag igår påbörjade min flytt till Frölandsgränd och jag har äntligen fått en lägenhet där jag kommer få bo minst ett år iallafall och de gör mig så lycklig. Mitt namn står till och med på dörren! :D

 

 
 

Och de här gör mig glad. <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0