då åker vi igen då.

Dagarna har gått fort här hemma och om en timme tar jag bussen till Östersund igen. Var otroligt frustrerad igår över läkemedelsräkningen, men tycker ändå efter lite hjälp av ett proffs att jag kan de. Bara jag tillåter mig själv att ta de lugnt och tänka efter som kommer de gå.

Idag fyller min Morfar Göran 70 år. Det känns tråkigt att inte få vara hemma och fira med resten av släkten, men jag hoppas ändå att morfar får en fin dag och mycket tårta. Grattis! :)


Har bokat in träff med en snygg tjej när jag kommer till stan. Vilket gör de mycket lättare för mig att åka, jag är så glad över mina vänner som stöttar och peppar hela tiden.

Fick också ett fint meddelande i onsdagskväll om att jag kommer få stanna kvar i min lägenhet. Vilket lycka enligt mig, tänk? jag kommer inte behöva flytta inge, hurra hurra hurra. Haha, tro min pappa är mest tacksam faktiskt. Kan förstå han, fyra gånger på bara några månader. blö.




ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0