i wont give up.

Finaste låten just nu Jason Mraz - i wont give up. Finare än smör!

Redan onsdag mina vänner, jag hade ju som sagt planerat att åka hem idag. Men Sandra tyckte jag skulle stanna då jag lovat henne att följa med på hockey och som den goda vän jag är så kanske jag gör de och åker hem imorgon istället. Hinner då även med ett träningspass...

PÅ tal om träningspass så är min rygg och mina armar möra som deg idag. Ont ont ont i ryggen, men de är jävligt bra för jag har tro inte jag haft träningsvärk i ryggen förut och de är min svagaste muskel på kroppen tro jag. Orka inget om jag måste använda mig av ryggen.


Idag har vi enbart en föreläsning, men jag måste plugga. För de blev helt plöstligt så nära lördag......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0