Pigg som en nötkärna.

Jag vaknade klockan sju imorse pigg som en nötkärna. Visst är de konstigt att man alltid är jätte trött när man har ställt klockan och måste kliva upp sju. Men de dagar man är ledig och inte ställer klockan vaknar man ändå pigg klockan sju... Varför är de så?

Inget mig emot iaf. För jag hade bokat in en morgonpromenad med Frida. 1 h gick fortare än någonsin och de var riktigt skönt ute imorse. Mina stela ben behövde även lite röra på sig..

Nu väntar jag på att klockan ska slå 11.15 så jag kan möta upp Sandra på stan och åka vidare emot strömsund. Börja gruva mig lite nu, men de ska nog gå bra, sist gick de ju som en dans. De är tur Sandra är med och kan lätta upp stämningen lite när jag sitter och dör....


Ikväll måste jag städa och sedan har jag bokat in mig på ett Core pass. trevligt värre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0