love

love



Jag vet ett berg dit jag brukade gå
det är så vackert där
Nästan som en tavla
nästan som en tavla över rätt och fel
för man ser gårdakvarnar
men man ser skiten med...




Klippte mig igår, då såg de bra ut.. men nu ser det ut som bajs! Bli nog tvungen att köpa en ny plattång.. för min suger, den är sämst!
Var tvungen att vara i ström hela dagen igår, men det var inte så hemskt faktiskt :) Träffade Emma!!!



Har en dålig vecka denna vecka, allt jag ser är svart, grått, eller vitt.. och de mesta är svart :/ Gillar inte sånna hära veckor, dom gör allt så himla svårt:/  OCH snart är det höst och då bruka dom hära veckorna bli till månader. - blä vad jobbigt :/



Nu ska jag göra något vettigt! försöka iaf...

/amanda<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0