Utmaning 2..

Vill bara bevisa för sandra att jag är bättre än henne:P


Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
-Happy girl :)

När är du lycklig?
- När jag är med mina kusiner, kan inte göra annat än att le då! och såklart när sandra är i närheten!

Vad beställer du på krogen?
Kommer jag in där?

När sa du "Vet du inte vem jag är?" senast?
Hum, jag har nog aldrig sagt det :P

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Ehm.. den frågan var ruskigt svår!

Vilken är din största fåfänga?
Jag är nog den lataste människa som finns!

Hur vill du helst transportera dig?
i buss, det är roligt :P Iaf om man åker med någon!

När googlade du ditt namn senast, och varför?
var nog någon gång när jag gick i åttan och vi skulle söka info om våra namn! och då upptäckte jag att jag var skit bra på skidor när jag var mindre!

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
När vi var i kreta med farmor när jag var fyra!

Väldigt kortfattat, gärna i ett ord: Din syn på dokusåpor?
Kuuuuuuuuuung!

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Hum.. jag är nog sen med allt!

Vem är den mest kända person du talat med?
Robin bryntesson! Han är min stora idol!

Vad är det närmaste döden du kommit?
När jag fick en gummipil i halsen när jag var 3-4 år! mamma sa att de bubbla blog ur halsen, lääskigt!

Vad smugglade du in i landet senast?
Mig själv:P Jag är igentligen en apa, men det är ingen som har upptäckt det än.

När skäms du?
När jag prata för mycket.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, Vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Hum.. Senil.

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Haha^^, jadu, när jag sparkade min fot i sebbans knä så ja itne kunde gå på en vecka, pågrund av svullen fot!

Berätta om ett gubbigt beetende du upptäckt hos dig själv.
Ont i ryggen ganska ofta.

Fyll i meningen: "Man kan ta Amanda ur X, men man kan aldrig ta X ur Amanda".
"Man kan ta Amanda ur skiten, men man kan aldrig ta skiten ur Amanda".

Vad är det märkligaste sms du fått?
"Hej Shit vilken nice kväll vi hade igår, ska vi ses? /Patte" han måste nog ha skicka fel!

Nämn en bok som du har sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Har nog aldrig läst en hel engelska bok, sorry Elaine!

Fyll i meningen : "X, X och X - det känns som historien om mitt liv"
Kärlek, vänskap och hopp - det känns som historien om mitt liv.

Vad irriterar människor sig på hos dig?
jag snarkar!

Berätta om ditt senaste utbrott.
När jag inte fick åka på yran för mamma, det var inte att leka med!


Jag utmanar Viktor

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja du är väl bättre än mig då Amanda. men jag är modig;) SANDRA HJÄRTA AMANDA

2006-08-22 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0