Somliga går med trasiga skor

59092-73
Vad kan man skriva?
Ja! Jag överlevde julen bra, bättre än jag trodde faktiskt!
Fick många fina julklappar, bästa var nog den bärbara dvdn jag fick av bror
parfymen av jerry och allt annat! Allt var faktiskt mycket bra! :)
Är väll inte skita roligt och fira jul hos farmor, men de är ganska mysigt!
Inte som de är hos mormor, 25pers alla trängs och när tomten kommer skriker alla barnen,
de är en riktig julafton för mig, det ska vara många och trångt!


Och vad är det imorgon?
Nyår, och jag vet inte vad jag ska göra!:O
Kommer bli att man sitter här hemma och surnar, eller inte surnar!
Är ju inte själv har min älskling här, då kan de inte bli dåligt faktiskt^^,
Kommer väll bli som vanligt med en massa folk och smällare!
Kanske bli strömsund, jag har inte en anning faktikst!

Gott nytt år!!:) /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0