Hihi!


Hihi!



Åhh, vet ni hur mycket jag älskar solen? - Önskar att de aldrig mer skulle bli vinter, men då skulle jag nog bli less på sommaren, om man kan bli det?


Dunder förra helgen, var helt okej faktiskt.. inte som jag hade planerat det! Men det bli ju aldrig som man planera. Fick iallafall träffa sandra efter tusen års saknad, eller  i alla fall tre veckor :P Vi hade hur roligt som helst, men jag tro det var hon som skrattade mest åt mig :P men men.. så äre!

Anna och jag hade ju för oss lite konstiga och roliga saker med, "håll för näsan och drick".


Och nu har jag varit en hel vecka i sthlm, kom hem i fredags och har varit med sandra hela helgen nu :D Åhhh! vi har haft hur kul som helst.



Kärleksproblem!!! HELP MEEEEEEEEEEEEEEEE!



Hoppas alla har det bra.

/amanda<3

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0