Kyssar öma som regnet.

Kärlek





Det blir aldrig som man tänkt sig. - men det bruka alltid bra ändå.

Så jag tror att .. Det är någon mening med allt!


Sista dagen på golfen idag också.. har varit tråkigt väder hela dagen, så jag viste redan när jag klev upp att det skulle bli en lugn dag och precis som jag trodde, nästan inte en människa på golfen.. det var några sthlmare där som försökte prata norrlänska, var tvungen att hålla mig för skratt.. det lät bara löjligt!


Men det har blivit en vana för mig att leva i böckernas värld när jag är på golfen och idag hamnade jag i en bok som heter "mannen som kunde tala med hästar" , världens längsta.. så jag har mer än hälften kvar. Men den är ganska bra, lite jobbigt att dem beskriver så mycker i den. men den gör boken lite bättre, men längre :P



Sedan när jag kom hem hade mamma köpt pizza och hyrt film till mig. Säker bara för att gott göra mig för att jag inte fick åka på yran ikväll, men det gjorde inget för mig.. Pizzan var god och filmen var rolig! Sedan så var mormor hit en sväng med söta Ella, alltid roligt att träffa henne!

och nu fundera jag på om jag ska gå och lägga mig och forstätta läsa boken :).. och lyssna på det hemska regnet :/



Imorgon bli det yran, jag och sandra :)

ha en bra helg!



/amanda<3J.ARLJUNG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0