WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D

Åhhhhhh!:D


WINNERBÄCK ÄR MIN GUD! :)


Jag har sett många artister live, men ingen slår Winnerbäck.. ojoj! Det bästa jag har sett på hur länge som helst, Lars Winnerbäck och hovet är nog sommarens bästa spelning. Finns inget som kan slå den tro jag.

Men sällskapet ska jag inte klaga på heller, kanske var dom som gjorde det så himla bra :) Eller vad tro ni, Sandra, Bob, Emilinda och Mattias?

Kom till Umeå i fredags kväll med Sandra och bob.. på torsdagen gick vi på stan och sedan vid ett  gick vi och hämta Emilinda och mattias på busstation :) Sedan på kvällen var det Lars för hela slanten, men vi fick vänta hur länge som helst på han skulle börja.



Sedan när vi kom ut från lars så skulle vi ringa taxi, men då stod det en limo där.. och då frågade en kille om vi skulle med, och det skulle vi ju SÅKLART! Så då blev det till att åka limosin och lyssna på Takida:P Sedan på natten spelade jag och bob tv spel, Emilinda och mattias låg och prata och Sandra sov.:P tråkig hon ;) Sedan åkte vi hem klockan fyra på fredags efter middagen.



Hade hur roligt som helst iallafall, köpte ett par nya skor också OCH ett läppglans på make up store! :P


Sedan i fredags när vi kom hem så följde Sandra med mig hem och har varit hos mig hela helgen. Vi har titta på film, prata skit och varit barnvakt:P eller, sandra var barnvakt ! HAha!



"Jag hugger i sten
Men jag tror att jag sakta börjar se en kontur
Några armar och ben
Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur"

Idag idag idag idag.

Sandra bli det  Stockholm den 12/8?

/amanda<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0