Åhh^^,

Åhh^^,


Jao :) Där ser det faktiskt ganska så somrigt ut, men om jag tittar ut genom fönstret just nu känns det som rötterna på träna böja lösa, bara för luften känns som en kvävande ande.. Löven kanske snart börja gunga ner från träden. och vem vet, gräset kanske börja byta färg.. Inte så länge kvar, tills vi ser något vitt komma fallande från himlen och vad är de? - snö


Middsommmmaaar!! Är det imorgon.. blä. Herren jesus kristus, snälla ta mig till en människa som kan hjälpa mig le.. För här kommer de inte bli många leenden om jag måste sitta med mamma och pappa, nej nej! Kommer dö av uttråkning, mitt nyfärgade hår kommer byta färg från mörkbrynt till blondt om jag har otur kanske de bli grått.


Jag är rädd för att sommaren inte kommer bli lika bra som bestämt, men det bli aldrig som man tänkt sig.

Jag vet iaf en sak, de är svårt att slita sig ifrån något man vill ha.


/din ängel<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

en del att läsa

2006-08-01 @ 01:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0