Någon som ser mig?

Någon som ser mig?



Ibland känns det som jag är osynlig.. Eller jag är väl osynlig. Ingen som ser mig! alla har sitt och jag har inget, ibland känns det som det inte är någon mening att kliva upp på morgonen.

Var så himla ledsen igår, önskar att Robin och sandra var hemma dem ser mig iallafall ! Saknar dem! :(
Men det kommer bli en hel sommar utan Robin och.. kanske utan sandra med, jag ångra mig så sandra för det jag gjorde.. hoppas du förstår det :/ NI ÄR DET BÄSTA JAG HAR!


Alla som läser det hära tar säker illa upp och tänker ;
 "Shysst! Jag som prata med henne nästan varje dag. "
Men, ibland räcker de inte bara med ett hej! Ibland kanske det skulle vara bra med ett "hur mår du?" också.

Och Emma, jag önskar att allt var som förr mellan oss.. Men märkte i måndags att det är absolut inte är det. Du har något annat.. som kanske betyder mer just nu.



Tänk efter, före.



/amanda<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0