Saknas?

Saknas?


It´s times like these you learn to live again.


Regn regn regn regn regn regn och ännu mera regn. Jag är helt säker på att det kommer regna hela veckan, men det får det bra gärna göra, bara de är sol nästa helg :)men jag hoppas min solstråle Sofie kommer till mig, då skiter jag i om solen är framme eller inte. - då lysser det om mig iaf.



Kom på idag, att sommarlovet har börja... inte tänk så starkt på det förr:/ Men, kommer nog inte bli en sån sommar som planerat, men.. that´s life!  det är ju mitt fel att det blev som det blev, men men :) sånt är livet, flyttar ju snart också.. Kommer bli sköööönt, men jobbigt :/


Hoppas det bli mycket folk på fjällsjömarknaden ihelgen, det skulle va skoooj :D


Läs aldrig mellan raderna, för där står det inget.

/amanda<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0