AND ALL I CAN TASTE IS THIS MOMENT!

59092-58


Mera snööö meraaa snöööö :D:D
Tänk om det kunde vara så bra så att den hära snön fick ligga kvar!!
ÅÅhhhh, vad underbart det skulle vara!

Igår hade jag itne alls mycket för mig, disa hade spring i benen så jag tog med henne ut
och hon sprang som någon dåre i snön :P Efter ett tag blev jag trött och gick in igen:P
Sedan hände de inte så mycker mera ...
Sedan kanske vid halv nio drog, jag pierre och Adam ut och skulle åka skidor, men jag orka inte leta fram några gamla så jag gjorde något som skulle vara en snö gubbe men blev i ställe en stor "olympa" pelare:P haha^^ tyvärr så ramlade den ihop någon gång runt tolv!


Och idag åker jag tillbaka till stan, sista veckan innan lovet!! :) HUR SKÖNT SOM HELST!
Men men, får  plågast en hel vecka utan Sandra, men det är ju bättre att du är hemma och tar det lungt,
så kan jag ringa och berätta om allt som händer på skolan, så det bli inte så mkt! ;)


Nu ska jag få i mig någon mat, som har varit lite svårt den senaste veckan..
Jävla skit mage som måste börja krångla igen, ja:( Vi får väll se hur de bli denna gång.



SNAAAAAAAAART!

Snart ett år sedan jag och sandra blev kompisar :)
Bästa som kunde hända! enligt mig!

För du är det bästa som finns!


/amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0