Mandiiiis pandisss!

image115


Emma mår bra, det är mycket bra!


Helgen har varit precis som alla andra helger.
Jag har några konstiga humör svängingar, men det gör inget.
Igår gjorde jag inget, var inne, dansade disco och hiphop.
Måste tok öva nu inför uppvisningen, börja ju tusan bli nervös, bara TVÅ
veckor kvar tills vi står där på folkets hus i östersund!
Men det kommer nog gå super bra, har ju världens bästa dans grupp.
alla är så go och glad, vi skratta och har roligt! super <3
6-7 maj är i alla fall uppvisningen och då tycker jag att alla som kan ska vara där.
i alla fall så var jag och jerry ute på björnsaffari igår kväll, såg ingen björn,
ett rådjur och en hare, fick räcka den gången.
sedan var mamma hos mina kusiner så dit var vi också, och innan vi la oss
hann jag slå jerry på mario kart två gånger!!!

och idag har vi tagit det lungt.
Jerry drog halv tre och spela fotboll.
då satte jag och mamma oss ner och titta på grey´s,
var inte lika spännande denna vecka som det bruka vara.
men det måste ju få vara lite halv tråkigt någon gång också!!
sedan ikväll har jag varit på en promenad med ipoden.
och sedan har jag börja med mitt tal, som vi ska redovisa på onsdag på svenskan.
Vem gör ett tal om kamerer? joo, jag!:P

skola i morgon, bli tidig kväll to night!
längtar redan tills nästa helg.
men på tisdag är det öppen scen,
och sedan är det dans på onsdag!


/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0