Mandis är en latis.

Oja, kan inte säga det bättre själv.
Orkade inte fara på skolan idag, känndes onödigt och åka dit.
Bara för att skriva en resention och gå igenom några uppgifter vi har facit till.
men väder ser ut att vara bra in ifrån, men troligtviss är det ruskigt blåsigt ute.
Mamma ska fara och dansa ikväll, så de kommer massa damer hit sedan och
dricker vin. och alla vet ju vad det leder till, EN MASSA FNITTER!
haha, så det kommer vara en massa fnitter kärringer här ikväll.
Kom och skratta med!^^,


Spiderman fick ett slag i huvudet igår också, så han blev tvungen att sy.
sedan fick han åka in till östersund, men det fixade sig! Han är nu hemma med sin Emmis! :)
det är tur att han har Emmis, men emmis måste nog börja hålla han kopplad vid alkohol intag.
Eller vad tro emmis själv? ^^,

skolan är tråkig nu för tiden.
jag skulle vilja vara med Anna, hon är rolig.
hon skrattar alltid åt det jag tycker är roligt, alltså vi skrattar åt samma saker.
det är bra att ha någon att skratta med, men snart får anna en bebis till.
det kommer bli roligt, då ska jag åka ditt och hjälpa till med hailey. eller bara vara där!
Men nu äre nära Anna, det är NÄRA :) - tyckte de va precis som jag fick veta att du skulle ha en till.



ojoj, ni ser tiden flyger ju fram! SJUUUKT!

mina små grabbar som aldeless nyss låg och dräggla på golvet, dom fyller sex år.
Lill fridis som var en jäkla grin unge förut har blivit en stor! hon klara det mesta själv nu,
tiden flyger. pierre som varit så liten, är så stor nu! OCH jag. Jag bli bara äldre och äldre, konstigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0