sooommmmar KOOM!

59092-33

idag längtar jag efter sommaren extrra mycket.
jag längtar tills jag bara kan kliva upp på morgon och gå ut
och sätta mig på bron och inte behöva frysa, bara känna sommar värmen!!
huvva vad sjukt härligt!

och tänk vad mycket roligt man gör på sommaren.
bada, sola, är med kompisar och bara har det bra!
sommaren är nog bästa årstiden, min vinter är också bra, för då fyller jag år
och sedan är det julafton och man får massa paket^^,
Men på sommaren händer mycket mera, denna sommar bli det iaf.

Sommar jobba på golfen.
fjällsjömarknaden.
kajen med sandra<3
dunder/gatufesten
stockholm
yran
italien!

och jag längtar!
men mest efter värmen tro jag.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0