igentligen.

Igentligen skulle jag just nu ligga och sova.
För jag vet att min kusin Adam kommer tidigt imorgon komma och väcka mig för kojbygge.
men har man lovat så har man lovat. - det bli nog tidigt imorgon.

Dagen har iallafall varit super bra. värsta bästa vädret har det varit.
Jag har badat, solat och druckigt saft.
Sedan så har jag också börja bygga en extremt snygg koja med Adam.
Vad mera har jag gjort?
joo, nu på kvällskvisten har jag promenerat ett varv runt tjärna med Emma. trevligt!
Sedan har vi varit till Backe och hämta jerry.
Jag har iallafall hunnit göra massa idag, men jag kommer inte ihåg allt.
dagen var iallafall nice bajs. rimmarN!

Bilddagboken har iallafall något särfel på kvällarna så jag får damp.
och enligt Emelie så ska de inte fixas förens i mitt av september. så jag kommer få damp.
eller något,
kameran funkar iallafall bra, men måste nog läsa instruktionsboken! ska ta mig tiden nu när skolan börja.
jag ska ju bli super duper fotograf.

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du gå för skola då? var hamnar du? ström? Umeå? Östersund?

2007-08-07 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0