Italien.

Underbar resa, men också underbart att vara hemma i sverige igen.
Maten i Italien var ingen höjdare, men vissa saker var helt okej. men inget annat än okej.
Vi har hunnit med tokigt mycket den hära veckan, vi har besökt en väldigt mäktig kyrka tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hete, vi var i vernatzza(vet ej hur det stavas) i tre dagar och sola, bada och drack dricka. Sedan åkte vi tillbaka till milano och på lördaagen var vi på en väldigt stor marknad och köpte massa saker och sedan avsluta vi resa på söndag med att åka till como, nicigt värre kan jag säga.

Men för bilder kan ni kolla in -->www.mittemotpreem.blogg.se <--

och snart så börjar skolan. Tyvärr måste jag erkänna att det känns skönt och ha något att göra på dagarna.
men, komme vara lej efter första veckan, det vet jag.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0