Boktips!

Eftersom jag inte har så mycket att säga om mig.
Så kan jag ju ge er några boktips, eftersom det enda jag gör.
I alla fall från jag fick lov, är att läsa.

Ni kan ju själv gå in och läsa vad boken handlar om,
genom ett enkelt tryck på bokens namn!

image229 

Mossvikensfruar av Emma Hamberg.

En bok som man kan sträckläsa över en dag.
Händer något hela tiden. Mycket bra enligt mig!

image230

Där regnbågen slutar av Cecelia Ahern

Kanske inte världens bästa bok.
Men tycker att den var helt okej. Spännande!
Det var som att de ibland blev lite långt tråkigt.

image231

Han och Hon av Annika Sundbaum-Melin & Henrik Kolbjér

Om man vill läsa en bok där det händer något hela tiden.
Ja, då ska man läsa den hära, här händer det saker.
Också en sån dära bok man kan sträckläsa på en dag!

image232

I denna stilla natt av Mari Jungstedt

Mycket spännande! Och inte sådära förutsägbar.
Absolut den bästa jag har läst hitils.
Dock den första jag började med också, men den va bra!
Den rekomenderar jag verkligen!.


AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0