John blund.

Jag undrar när sömnen ska komma ikväll.
Råkade somna på soffan med en bok.

Igår somnade jag inte förens klockan var ett.
Jerry låg och läste en bok.
Så jag tänkte att de var lika bra att jag börja städa mitt rum.
så vad gjorde jag inte?

Nu ska jag iallafall stänga datorn och lägga mig och läsa.
Har börja på en ny bok idag, svinnalängorna.
Inte lika spännande som alla andra böcker jag läst.

Fick veta att vi får sällskap imorgon på nyår.
Emmis och Sebbis kommer också troligtviss till oss.
trevligt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: EmmaMärta

Får jag också komma?

2007-12-31 @ 01:28:58
Postat av: evans

Gott nytt år!!

2007-12-31 @ 14:47:50
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0