Min pärla!

59092-82

Vill bara säga att du är super super bra, min bästa vän! :)
Något annat som måste sägas nu, så du typ vet det,
SOMMAREN 2007 är påväg till oss, och jag hoppas du vill ha lika roligt med mig i sommar som förra sommaren! <3
Huvva, du är jätte bra! det är hemskt varje dag när jag inte få träffa dig och prata om allt och alla!
Du betyder mycket <3





Lite om mig, har nog för lite att göra nu förtiden!
För jag sitter och spelar "kungen" framför datorn på kvällarna.
det är fakiskt höjden av uttråkighet! Men men, det sånt man får leva med!
Imorgon får jag iaf sova med min älskling!:)<3

Sov gott:)


/A

Kommentarer
Postat av: sandra sannemo

De är klart jag vill:) du betyder så otroligt mycket för mig! Sommaren 07 ska bli bättre än den som var:) Den kommer bli superduper bra!

2007-03-01 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0