När det kommer flingor på sommaren.

59092-84

Sista veckan innan lovet och ni ska bara veta vad jag längtar! FY BUBBLAN OCKSÅ!

Ihelgen åkte jag och jerry snowboard, det var mycket skojigt faktiskt.
varje gång vi åkte i skogen så var det ett träd som tog jerrys mössa, det tyckte jag var jätte skojsigt!
idag har jag fått ert blå märke på benet efter liften, bli liksom lite konstigt när vi åker tillsammans.
Han är ju mycket längre än mig, och det skapar i bland en hemsk smärta i benen.
Och resultatet bli en blåning, men skoj hade jag!

Föresten har jag träffa min pärla sandra i helgen också, det var skojigt!

allt har varit skojigt i helgen! :) BRA DET!!

Nästa helg är det vasaloppet, då ska jag sitta klistrad, för min moster kommer komma i mål som en av dom 10 bästa, så kolla ni efter namnet Bryntesson! :)

/AlovesJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0