You can sleep when you are dead.

59092-77

Helgen får ett plus, fick träffa min flickor och jag fick vara med min älskling! det kan faktiskt inte bli bättre! :)


Annars så är allt bra, men jag är konstigt nog alltid trött, kan någon förklara varför?- nej, förstod väll det!
Tillbaka på skolan idag, en lugn och skönt dag som tur var! och imorgon efter skolan slutar så ska jag åka in till Östersund så jag kan tömma mitt skåp på PC! Kanske dax att göra det nu! ;) .. Hum, och sedan sa Sandra att vi skulle springa runt på stan en sväng, och vem vet, vi kanske slutar med en Mc-donald innan jag åker hem !:P



OCH OCH OCH på onsdag börjar dansen! ÅHH! så roligt, jag längtar tookigt mycket ska bli så kulig, de är alltid roligt, men jag längtar nu! Frida ska sluta, tyvärr! Men istället börja Emma med mig, det bli roligt !!!



Allt är bra nu, det kan inte bli bättre! :) ´
Jerry är min mums!

Vill också att alla som läser kolla in här en sväng: http://www.bryntes.se/


Puss :) /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0