myspys.

Åhh, vad skönt att veta att om två timmar får jag åka hem till Rossön och Mamma igen.
för just nu är jag jätte lej. Jag är less på alla kunder som ringer och skäller hela tiden.
Ihelgen kommer det bli första helgen på väldigt väldigt länge som inte Jerry är hemma hos oss, han ska jobba.
hur ska de gå för mig?

iallafall så har jag och jerry varit tsm 11 månader IGÅR! så nästa månad har vi varit tsm ett helt år:)
förstår faktiskt inte var tiden flyger iväg någonstans. men det är mys. jag och min älskling ett år.
de tråkiga är bara att jag är borta på våran års dag, då sitter jag i Italien och längtar hem (troligtviss inte)
men jag kommer längta efter jerry, hela tiden.


hur går de med bestämelsen av skolan då amanda?
humf, det går inte alls om jag ska säga det själv. det går sunk. jag hoppar från att byta till att itne byta hela tiden.
jag vet inte vad jag ska göra. är rädd att jag ska ångra mig och vilja flytta hem igen.
men huvaa, jaja, jag vet inte. men det märks väll!


back to work folket.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0