allsång.

 
image175


Då har jag sett klart första allsång på skansen för detta år. Alltid lika roligt tycker jag och idag var the ark där, och dom är så grym varje gång och hela tiden tycker jag.  Sedan så var ju Maia Hirasawa och hon är en sådan jäkla skönthet! alltså, hon är naturligt vacket och hennes röst är mycket bra! man bara ryser! Men allsång var bra och electrik banana band var ju också där och prata om miljön! tydligen ska dom på storsjöyran också, få inte missa!

och nu har jag också färgar mitt hår och planerat vad det ska bli för middag på fredag när Sandra, Emelie och Emma och troligtviss Emma kommer hit! måste laga all mat själv. så det kan bli en lite sen middag, men det är nog inte hela världen får jag hoppas! :)

idag har det inte varit en människa på golfen och tiden har stått stilla, fatta inte en människa. Eller jo, åke som jobbar där, men han räknas inte. Och sedan kom robin klockan fem med min medicin för jag kom på att jag hade glömt att ta den. höhö. sedan tio i sex kom den som skulle byta av mig och äntligen fick jag fara heeeem!

/A

Kommentarer
Postat av: emelie

på fredag blir det massa buus <3 längtar!

2007-06-27 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0