dåligt väder.

Hade skrivit ett ganska så långt inlägg aldeless nyss, men då blev det såklart något fel så jag är tvungen att börja om allt. blä, nu blev jag lite halv lej!


Vaknade för kanske en halv timma sedan, blev faktiskt lite halv förvånad när jag såg att de var dåligt väder. grått och molningt. Det var ju ett tag sedan man vaknade upp och det såg ut så ute, det hade ju också regna. Men regn är mycket bra just nu, för gräsmattan höll på att försvinna för att den var så torr. Så regn är bra bra bra!

Igår började jag städa boa, men gav upp efter redan en timme. insåg att de kanske inte skulle bli så himla mysigt där inne som jag hade vänta mig. Det finns liksom ingen soffa man kan sitta i, eller något annat att sitta på. Så man kommer få sitta på golvet och det gillar jag inte. Så det blir nog så att vi får lägga massa madrasser inne på mitt rum och sova där. Men då måste jag städar där först, för just nu kommer nästan inte jag in.

Efter min tur i boa, så satte jag mig framför tvn och kollade på outsiders, det handlade om en tjej som inte äte i hela sitt liv. Utan hade bara blivit sondmatad. Det var intressant och titta på. Såklart slutade det med att hon smått börja äta lite granna, men hon åt liksom inte "tuggor" utan hon slickade bara på maten och sedan så drack hon massa energidrycker. Under tiden jag satt framför tvn hann Emma också komma hit, så hon fick sin födelsedagspresent och sedan fikade vi lite granna och prata en massa skit. - som vanligt, nice bajs!

åhh, sedan så är jag så himla lej på mitt runda, vattninga kortison ansikte så jag skulle bara vilja sticka hål i det och sedan hoppas på att all vätska ska rinna ut. men det kommer ju inte att fungera, utan jag måste vänta och vänta. Troligtviss minst två veckor till innan jag har lite av min vanliga ansiktsform tillbaka. - två veckor är ju nästan en evighet. hela sommaren nästan. 19 agusti slipper jag iallafall tjockis medicinen. som tur är!!!

     

Kommentarer
Postat av: Linn

härliga bilder!

2007-06-26 @ 12:41:39
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0