söndag.

helgen har varit otroligt lång. hade söndag hela dagen igår jag.. så jag gick bara runt och vänta på idag och då äre ju söndag idag. trodde det skulle vara måndag så jag fick börja jobba och sluta på golfen :P haha. posetiva jag. Hoppas på bra väder i veckan så jag kan sitta och läsa en god bok och sola. men jag hoppas mest på mycket folk så jag har något och göra hela tiden. Då slipper jag ha tråkigt, men iofsig så har jag nog aldrig tråkigt.

midsommar firade jag här hemma, började med middag och efter middagen blev de en liten lek. vi vann inte, eller vi blev delad etta. Jag, mormor och Robin ägde ut alla, utom dom som vi blev delad etta med. sedan efter det blev det en massa dans runt midsommar stången och så blev de kort tagningn på hela släkten. Efter det serverades det en väldigt vääääldigt god jordgubbspaj, jag åt så jag blev 10 kg tyngre. efter ett tag drog alla, så jag var kvar med mamma och alla "äldre". men då efter ett tag så kom helt plötsligt frida från sollefteå och i samma veva ringde robin och säger att vi ska åka till brattbäcken, såå ja, varför inte? Jerry var ju redan där och jag skulle ju inte få så roligt hem, så vi drog!

Väl i brattbäcken plankade vi fel väg in med bilen så vi slipper betala något. YEEES! sedan hoppar vi in på dansen och där inne spelar dom bra musik och robin +frida börja tok dansa. och roar mej hela kvällen med dom studsande. på hem vägen hamnade jag i en annan bil eftersom vi var sju stycken i bilden på vägen dit. så åkte jag med jerry och dom hem, blev två äcklliga spy stop, (inte för mig då) sedna var vi hemma :)



och nu ska jag gräva fram någon frukost, blit väll några rader ikväll med!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0