vet.

Jag vet att jag inte ska klaga.

men vem fan vill vara fet som en jävla gris i ansiktet? och vem vill ha flera ton finnar i ansiketet och på kroppen?
precis, du vill inte det nej? men vem vill ha ont i magen? inte jag iallafall. och jag bli så jävla lej. den hära kortison dosen går mig snart på nerverna. ansiktet bli inte precis mindre för varje dag, jag tycker däremot att de växer tio liter per dag. åhh jag hatar det, de är fullt och äckligt och jag vill bara gömma mig. sedan alla dessa fula äckliga finnar jag får av det gör mig galen, dom är över allt i ansiktet, fram på bröstet och nu börja som komma på ryggen. ÄCKLIGT!!!! det är så jävla vidrigt så jag vill bara spy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG HATAR DET HÄRA JÄVLA KORTISON SATANS HELVETET SÅ JAG VILL BARA GÅ OCH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


Kommentarer
Postat av: Linn

usch då!

2007-06-26 @ 20:49:16
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: emmis

tycker synd om dig :(... Men ja gillar dig lika mycket ändå :) hoppas de går över snart..

2007-06-27 @ 09:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0