Borta bra, men hemma är absolut bäst.

Nu är jag hemma och det är väldigt skönt! Var en jobbig resa hem, hatar och åka ifrån Stockholm.
Allt går mycket snabbare om man åker dit,  beror nog på att allt växer då, alltså det bli mera hus och saker att titta på. När man åker åt andra hållet bli de tvärtemot och denna gång blev de en massa snö också, EN MASSA!
För i Stockholm var det ingen snö alls, bara massa smutts! de va tråkigt, smutsigt överallt! - äckligt.

Disputationen gick i alla fall bra, var jobbigt på dagen när vi satt och lyssna på när dom pratade engelska i 2 timmar och 46 minuter! Jag förstod såklart ingen, som vanligt när det gäller engelska och det blev absolut inte lättare när de prata om en massa medicinska saker, då blev de mycket svårt! Så jag läste min VR och såg glad ut!

 Så hära såg det ut där vi satt i tre timmar. Tråkigt!


Efter disputationen blev det lunch och sedan åkte vi hem till mammas moster och duschade och fixade oss! Sedan åkte vi till Lenita med familj och därifrån drog vi till karolinska för där skulle kvällens fest hålla plats.
Det började med mingel och sedan blev det middag med mycket god mat, efterrätt och många bra tal!
Sedan efter vi äte så blev det dans, och väldigt dålig musik. Jag tycker det bara är skämigt de dära med dans, så jag hoppade över det satt brevid och tittade på när alla försökte vara som The Ark killen! Haha^^,

 Här äter vi efterätt och ser glad ut.

Vid två var jag lej och då beställe Lenita en taxi och så åkte vi hem vi åkte först och lämna lenita och dom.
sedan drog vi till vårat mysiga ställe, husvagnen. På lördagen klev vi upp och for och hämta bilen som vi hadde hos Lenita och dom, de hade redan åkt. Så vi drog och shoppade lite i skärholmen, där jag också träffade byggare bob! :P haha! Sedan efter det satte vi oss i bilen och åkte hem till Rossön, vid halv tio var vi hemma.

 Här sov vi, ni ser husvagen till höger och järnvägen till väster.

 Här är då byggare bob, för intresserade läsare^^,



Nu ska jag ta och hoppa in i dushen /A

Kommentarer
Postat av: emma !

Bra att du är hemma igen;D:P

2007-03-25 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0