Onsdag = dödens dag?

Jag har haft hemska drömmar, och imorgon är dagen jag inte längtar efter.
Jag vet, jag vet.. Jag har gjort de flera gånger förut, men förra gången gick det absolut inte bra.
Luften i halsen försvann bara och jag blev rädd rädd rädd, huvva!! Men jag hoppas att det går precis som vanligt imorgon och inga alergi shocker ska jag få. Alla som läser de hära kan väll hålla tummarn för mig, kan ni de?
Drömmarna har i alla fall varit hemska, men vadå? jag befinner mig ju på ett sjukhus, jag kan väll inte dö där heller? Nog ska dom kunna rädda mig, jaa! det är lungt Amanda, andas!


Idag hade vi friluftsdag, det var tråkigt. Vi gick lång lång lång, men jag hade trevligt sällskap. det var toppen! : D
Men som tur var hade vi gått klart till klockan var elva redan, så vi gick och åt lunch sedan så åkte jag hem med halv två bussen till hoting, där min pappa hämtade mig och några andra!
När jag kom hem gick jag och pappa på ica, jag köpte en glass.. ^^, den var mycket god!!


Annars så har jag bara en skoldag kvar denna vecka, för på fredag åker jag till stockholm på disputation IGEN!
Denna gång är det min mosters sambo som ska disputera i diabetes, så det betyder att jag absolut inte kommer förstå ett ord av vad som prata om på själv disputationen, eftersom dom talar engelska! Så mamma sa att jag slapp vara där, jag fick åka in till Stockholm iställe :D:D:D men jag ska vara med på middagen på kvällen och vem klagar över att få klä sig fint och äta good mat? - NOT MEEE!

Men vadå, hur mycket kommer jag inte sakna min jerry då? :( hemskt mycket, tur att det finns telefon!!! Jag älskar dig min älskling, det vet du!<3


sista saken för idag också, VARFÖR har man på sig solglasögon inomhus? För att vara cool? det är ju inte precis så att man skadar ögonen inomhus eftersom ljuset lyser in. jaja, det är roligt! Haha^^,

Meddelar nog imorgon kväll om jag lever eller ej, ni vet ju vad som hänt om jag sl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0