Orka grymma människor och massa skit.



Hur orkar alla?
Varför kan folk inte bara vara snälla och ta hand om varandra.
Jag förstår mig inte på alla dessa krig och skit, det gör mig bara ledsen, men jag fundera
över dom ändå.
Jag har aldrig varit med om ett krig, så jag vet inte hur det är.
Jag vill inte veta heller.
Men jag tänker på alla dessa barn som måste plågas!
Det är hemskt och jag klara inte av tanken på alla små barn som måste kriga för sitt land.
FY!


En annan sak är kärleks problem, varför inte bara vara kär som jag?
Jag tycker att man ska vara vänner, försöka lösa saker tillsammans.


Men jag är inte så smart utav mig!
För allt som jag önskar varje kväll innan jag går och lägger mig kommer aldrig ske.

Det kommer aldrig bli fred.
Alla sjukdomar kommer aldrig försvinna.
Det kommer aldrig komma ett botemeldel för cancer, inte förens jag dör iaf.
Svältande barn kommer det alltid finnas.
Gud kommer aldrig visa sig för mig.
Jorden kommer en dag försvinna.
Jag kommer dö, min önskan om att bli flera miljoner år finns inte.
Alla träd som stått i flera hundra år kommer att bli ner sågade.
Jorden kommer gå under pågrund av oss, vi som förstör den.
Miljöförstörigen kommer aldrig bli mindre, vi släpper bara ut mer och mer skit varje dag.
det ska inte behöva dö flera människor per dag, för att dom kriga för sitt land.
Aldrig gratis kläder.
Aldrig gratis mat.
Vintern kommer att försvinna.
världen kommer att gå under.
Vi kommer att dö.
Inget är föralltid, jorden kommer dö.





Jag ska rädda världen, det har jag bestämt mig för! Vill du hjälpa? ^^,


Kommentarer
Postat av: emma!

jag är på :)

2007-03-28 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0