Visst är det härligt med vår.

image110


det är skönt att det är helg och vår.
Solen lyser och allt är bra!
Det kan liksom inte bli bättre än såhära?
Joo, om jerry var hos mig skulle det varit ännu bättre.
Men liksom, jag vet ju att han bara är min så då äre bra, bara bra!


Jag har knäppt kort idag.
det var mycket länge sedan, fick till några stycken
Föll själv för den hära bilden, synd bara att mitt ben syns på sidan och lite av min sko.
Men det går att klippa bort.
Jag och Pierre spelade också lite golf, det gick kast.
Pierre är sämst.
Jag är ännu sämre.
Bra skriver av mig där.


Jag saknar.
Sandra
Emeile
Martina &

emma(kul och höra om VA, glad för din skull)


Jag är också lej på skolan.
Men har räknat ut att de bara är nio veckor kvar nu.
Det är väll ändå inte så himla mycket?
för sedan efter det kommer ett sjukt härligt underbart lov med massa massa skoj!
YEJ! sommaren kommer bli mycket bra iår tro jag.
Inget slåt 2006 sommar, den va underbar.
men i år ska jag och sandra ha en lika bra sommar.
<3


hittade en rolig sida, titta in där om ni har tråkigt.
www.tjuvlyssnat.se


/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0