inget att göra lista..

Har du..

Något husdjur?
Såklart, en hund och en kanin.
Någon favorit rätt? allt jag får i mig
Någon flick/pojkvän? Ja, min jerry :)
Puder på dig? Nej.
Några framtidsplaner? För många.
Någon sjukdom? tyvärr ja. morbus crohn.
Gymkort? haha:P
Några kärleksproblem? Nej!
Någon favorit låt? MÅNGA!
Duschat idag? ímorse 
Någon kompis som snarkar? tro inte det, men en kusin.
Någon som förstår dig? kanske.
Något beroende? Jerry och gooodis!
Fikat idag? oja!
Något favoritmärke? nope
Nagellack? på mig och i kylskåpet.
Någon vän som bor i ett annat land? Min moster bor i Italien.

Vem...

Avskyr du? som jag skulle säga de här.
Längtar du mest efter? Jag vet inte, har allt jag vill ha nära mig här. men vem längtar inte efter sommar?
Stör du dig mest på? Ojoj! huvva!
Gosar du med? Jerry!!!:D
Lagar mat? Mamma

Vilken...

tidning läser du? Beror helt på vilken tidning som finns i närheten.
buss åker du oftast? 422 till skolan VARJE dag!
dag fyller du år? 3 december.
årstid föredrar du? sommar
stad är du uppvuxen i? Rossiland! ;)

Vad...

gör du nu? sitter och lyssna på vuxen diskutioner från köket.
gör dig till en bra människa? Jag är snäll, tro jag.
gör dig till en dålig människa? vet inte.
vill du arbeta med när du blir stor? inredning.
har du på dig just nu? Jeans, t-shirt, strumpor, underkläder och min pumma tröja.
har du för smink idag? maskara.
äger du för skor? för många enligt mamma
läser du för bok? såld
ska du göra nu? leta efter jerry i folk massan!

Vem snodde du den här av? EMMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0