jobbigt jobbigt.

dagen har varit jobbig.  trött i morse, gick på skolan ändå. väl på skolan var allt lika jävla tråkigt som vanligt. irreterara mig på vissa personer, så ibland vill jag bara slå dom. efter skolan han jag köpa en macka på simon, för att senare bege mig till ullrikfors, där jag på började min kurs på "itella", som det så snart som möjligt heter.
Jag dog av uttråkining redan efter en minut, men efter en timma kom sandra. klockan sju slutade det. Men till det ej lyckliga i det hela så börjar vi redan klockan åtta imorgon, det suger. jag som hoppades på en god sömn för en gångs skull. men jag vet ändå inte om jag får nog god sömn inatt, har precis börjat med kortison igen. tre tabletter, ikväll största dosen tar jag. jag kommer bli fet fet fet.


nej, dax för sängen, imorgon bli det upp tidigt och åka till störmsund. tur jag har jerry som skjusar mig hit och dit.
Jag älskar min grabb, det absolut bästa jag har :) hoppas på en bra natt. har onda tankar efter som jag vet hur det är att börja med en ny medicin, huvva. sist jag tog denna medicin blev det inte så lyckat, mitt äpple kom ut på fel ställe och det blev mycket jobbigt. ärsh, de bli nog bra.

sond nedräkningen har också börjat.

/A

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskade så att du kunde få vara frisk min fina Amanda!! Förstår att kortisonet inte är nån höjdare precis.. Och inte sonden heller!! Hoppas du blir "frisk" fort denna gången!!! Jag tänker på dig... STOR KRAM från Anna

2007-05-17 @ 10:15:17
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: emmis

åå mandis! Emmis tycker synd om dig :(... Hoppas de blir bättre snart :( vi ska ju ha kul snart, på balen ska vi ha jätteroligt ju :D

2007-05-17 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0