klart!

image128

Japp! Nu är klänningen färdig och ni ska bara veta hur jävla super snygg den blev.
TACK farmor, kan inte säga så mycket mera, utan henne skulle jag inte ha en sån snygging till klänning.
mitt uppe i all 50 års stress så sitter farmor och sy en klänning till mig, samtidigt som hon lagar mat inför helgen, till lunch och börjar snabbt där efter med middagen. som idag innehäll super god fisk och potatis!

idag har jag varit hemma för lärarna hade någon utbildnind, orka gå skolan för en lektion.
är inte säker på hur det bli imorgon ännu, om jag ska gå i skolan fram till lunch och sedan börja med allt.
men det skulle kännas bäst och få vara hemma och duscha plus att bli sminkad.
men nu äre så att jag inte är så säker på när frida kommer hit, så jag ringer och ringer till henne med inget svar.
men hon ringer nog upp.. snart!

har iallafall bestämt att vänta med att visa upp klänningen innan imorgon. så om ni har tur och vil se klänningen kanske jag lägger upp en bild imorgon. annars få ni vänta ända tills på fredag, men dit är det faktiskt inte så länge.
men klänningen är iallafall något ni inte vill missa, kan jag lova.

men just nu är min stora fråga faktiskt om jag kommer få sova något inatt. Pappa fyller 50 år.
så det kommer kanske komma massa folk hit, huvva huvva. kanske bli några böss skott man vaknar av.
de åter står att se.

har en önskan på min låånga lista idag också.
och det är att de inte ska bli regn imorgon.
och sedan önskar jag att jag har gått upp i vikt tills i veckan, så jag slipper sond.
men om jag ska vara ärlig så känner jag mig redo för den nu också.
de är otäckt jag vet, men jag är samma amanda ändå!^^,

Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

samma goa Mandis :D... Längtar till imorgon:DDDDDDD

2007-05-23 @ 21:03:31
Postat av: Emelie

amanda, du var suuuper fin på balen! :) SNYGGING DÄR!

2007-05-25 @ 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0