korv med bröd.

idag har jag inte gjort så mycket, sovit och äte frukost.

igår åkte jag med Sebban och Emmis in till östersund, köpte en slips till jerry! Mycket snygg!
sedan så åt vi på kina, första gången för sebban och han sa ursh och fy, aldrig mera igen.
men jag tyckte maten var helt okej! :)
sedan han jag bara hem så var det mat igen, grillad kalkon, MUMS!
sedan blev det tv tittande "just like heaven", en film som jag faktiskt kan rekomendera, rolig och romatiskt.
ojaaa bra bra! sedan så såg vi en sväng av leglly blond 2, inte lika bra. "fröken rosa" ^^,

imorgon kommer farmor hit och ska sy klart klänningen och imorgon har jag kurs på "info data, sema eller itelle" välj själv namn :P men fundera på att åka in till stan med pappa och köpa lite mat tills hans kalas. känns mycket roligare än skolan!

annars så funkar magen bra. kinderna sväller och jag biter mig i dom hela tiden. ajja. men man vänjer ju sig! :)



men nu ska jag äta korv med bröd.
sedan kommer sebban och de bli färgning av hår + klippning.
men dock inte klippning av mig!:P


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0